Helg = hets!




Ikväll vet jag inte vad som händer. Har inte bestämt mig för nåtgonting alls än, men jag vet att jag tydligen är på väg in mot stan. Väldigt snart. Det är till och med så att jag ska åka om en kvart och jag har inte ens klätt på mig ännu.

Vi fick tillbaka vår bil idag (den har vart på service), men den började krångla direkt när vi fick den så vi fick ta hem provbilen igen. Hehe, jag försöker övertala Macke att köpa den. Det går sådär. Men tro mig, en vacker dag ska jag lyckas! Eller så får jag köpa den själv.


En bra grej som hände idag var att jag hade fått post. Jag får inte post särskilt ofta, så det var roligt. Speciellt roligt var det ju eftersom det var min skatteåterbäring som kom. Och jag har inte ens jobbat. Men det var fint det.

Nu har jag 6 minuter på mig att fixa mig innan jag ska åka.
Good luck, Chuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0