yes yes YES!


Åååh, av vissa orsaker har jag varit på världens sämsta humör idag. Fram till nu när Emelie messade mig och sa att det blir party ikväll. Oh, fan vad glad jag blev eftersom jag verkligen inte såg fram emot att sitta hemma och trycka framför tv:n och datorn. Dessvärre började det ösregna nu, men man får väl hoppas på att det går över.

Igår köpte jag en ny klänning på Slick. Det roliga är att jag har suktat efter den klänningen ända sen jag såg den i en katalog (typ i vintras någon gång) och igår när jag gick in på Slick så var den på 50 %.. Var det ödet eller? hehe
Kanske jag tar den på mig ikväll om det slutar regna. Annars får det bli jeans för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0