Tidsfördriv


Jag snodde denna från Alles blogg (http://alexandraidamaria.blogg.se/)

Regler: Det du ska göra är att lista upp 8 sanningar om dig själv som du inte tror att dina läsare vet om. Vad det är för sanningar spelar ingen roll, huvudsaken är att den är sanna ;) Glöm inte att länka den/de som utmanade dig samt att meddela dem du utmanat (det är inte säkert de läser inlägget).

Efter du har gjort utmaningen utmanar du 5 personer (dock inte den som utmanade dig).

De åtta sanningarna:

1.
Jag är näst intill beroende av cola
2. Jag älskar salvor och sånt
3. Jag sjunger alltid i duschen
4. Jag har suttit på en ko
5. Jag får klaustrofobi av ringar på fingrarna
6. Jag kan inte sova med fötterna utanför täcket
7. Jag får lugnande medel när jag går till tandläkaren
8. Jag hatar att spela minigolf

Jag utmanar: den som har lika tråkigt som mig


Kommentarer
Postat av: Astrid

hehe, hade inte ens lagt märke till det förrän du sa det ;P

2008-08-22 @ 12:35:56
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0