Lördag



Just nu sitter jag och lyssnar på Lemon Tree.. Haha, det ligger en mängd minnen bakom den låten.

Imorse vaknade jag upp hos Emelie, antagligen inte på det skönaste sättet man kan vakna (Malin hoppade på mig mitt i min dröm). Måste bara klämma in att gårdagskvällen var riktigt lyckad också. 
Nåja, vi låg kvar i sängen och snackade skit hur länge som helst, jag, Malin, Emelie, Elin och iDa :)

Elin och iDa åkte hem efter ett tag och då stack vi andra till Hesburger för att käka frulle. Oh ja, vi har väldigt bra matvanor!


Åkte hem på eftermiddagen, byggde ny hage åt hästarna och cyklade med Mamon för första gången! det gick hur bra som helst, även fast han sprang in i bakhjulet på cykeln en gång. Hehee

Nu ser jag fram emot en lugn kväll.

Kommentarer
Postat av: elin

riktigt kul var det. måste vi göra om! :)

2008-08-24 @ 14:38:32
URL: http://ecv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0