Friday night



Idag har jag haft en rätt slapp dag. Åkte in till stan med mami imorse. Medan hon gjorde det hon skulle gick jag runt på stan själv. Köpte någon slags hovsalva till Mamon, som de i butiken iallafall sa att skulle vara bra, men jag har inte fått chansen att pröva den än eftersom min häst inte alls ville vara min vän idag. Aaah, vi hade en av våra härliga fighter i hagen; Han sprang och jag sprang efter... Hmpf

Jag har just sett klart första Narnia-filmen. Jag kände att det var dags att se den för första gången, såhär typ tre år efter att den hade premiär.. Men bra var den :)
Jag minns när man såg den gamla filmen (eller om det var en serie) som liten. Häxan var så jävla läskig då alltså!


Imorgon kommer det folk hit. Jag tror jag vill ha barnkalas, eftersom jag aldrig haft det förut, men mja.. Får se vad det blir :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Ååh, tack! Tycker du det? :D Då kanske jag ska behålla den ändå :D hihi!

2008-08-01 @ 20:48:21
URL: http://matildahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0