Do the panic!


Om mindre än tolv timmar går jag genom huvudingången till Ålands Lyceum igen. Ääa, bara för att minska min ångest lite tror jag att jag går in via matsalen imorgonbitti... Japp, så får det bli!


Kalla mig nördig, men idag har jag spenderat en jäkla massa tid med Mamon, hängt upp en täckeshängare i stallet, kollat på dressyr-OS och en massa annat hästigt. Jag gillar't vafan!



Btw, igår tyckte Lollo att jag såg ut som tanten på havrepaketen när jag hade flätat luggen, så då fick jag bli kallad för "Elovena-Lise".



Klassfoto 06-07

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det är väl inget nördigt med hästar!!! Det är ju coolt! :)

2008-08-13 @ 22:55:02
Postat av: Lise

Klart det är coolt! fast allt tycker ju tyvärr inte det :/

2008-08-14 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0