Vårigt, mysigt


Idag var det hyfsat varmt ute. Det var så varmt så jag somnade ute i solstolen när jag kom hem. DET är ett äkta vårtecken! när jag lyckas somna utomhus, ja då är det varmt! iofs så var jag slut som ett djur efter skolan idag, så det kanske bara var därför jag somnade.. nåja, vår är det iallafall och nu råkade jag visst trycka på någon tangent som gjorde att texten blev jättestor? haha, nu vet jag inte hur jag ska få den liten igen. Fast det kanske ser vettigt ut när jag publicerar inlägget. Jag vet inte, men jag hoppas på det, för det här ser lite dumt ut.

Nu lägger jag upp det här och hoppas på att det blir normalt! eheh.


Kommentarer
Postat av: malin

det blev inte normalt... S-Y-N-D!

2008-04-29 @ 21:23:31
Postat av: Lise

ääh, käften malin! ^^

2008-04-29 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0