sunday morning


Jag vaknade halv åtta imorse och då lyste solen rakt in i mitt rum. Mys.
Så jävla skönt att det är sommar snart. Fast jag har inte fått sommarjobb ännu och jag kanske inte får något heller, men det gör inte mig något. Jag blir bara lite ledsen om den här sommaren också regnar bort, för då kommer jag inte ha så mycket att göra.. Oh well, sånt löser sig alltid.

Igår var jag till Stockholm. Först åkte jag och Macke ut till Farsta med lite skruvar, haha! sen tänkte vi att vi skulle kolla Farsta centrum för ingen av oss hade varit dit. Det var väl sådär lagom tråkigt som centrum brukar vara (åk inte dit alltså!) så vi var inte där särskilt länge. Fick iallfall två klänningar, en tunika, en kjol och tre par skor med mig därifrån. Men ingen jacka, som det var meningen att jag skulle köpa..heeh
Efter det skulle min kusins unge döpas, så då var det bara att åka in till Söder och sitta där resten av dagen. Woho, feta släkten +en massa annat folk var där. Skitkul. Not.

Nu blir det plugg resten av dagen, för jag har omtagning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0