slapparsöndag


Idag är det jävligt segt. Hittills har jag gjort att för att slippa plugga på biologiprovet som jag har imorgon. Jag har sovit länge (för ovanlighetens skull) och så har jag snackat skit med Frida i en timme, städat och petat lite på gitarren, och idag började jag äntligen förstå hur den funkar, haha!
Men ja, det har inte blivit så mycket plugg som det kanske borde ha blivit = jag lämnar blankt imorgon.
Fast jag har ju 13½ timme på mig att råplugga om jag skulle ha lust (vilket jag inte har)...

Egentligen har jag inte så mycket att skriva, men jag måste ju göra något för att slippa läsa om protoktister, bakterier och fotsvampar och vafan det nu handlar om.

Jag vill fara till Stockholm någon dag. Jag var ju förra veckan, men då hittade jag typ ingenting så jag är nästan tvungen att fara igen, fast jag har inga pengar, men sånt går oftast att lösa. Intressant va? skriv upp det vetja!
Nej, usch någon gång måste den här bloggen bli rolig. Det får bli mitt nästa nyårslöfte (mitt första också, för den delen). Fram tills dess får fliselise.blogg.se vara tråkig!

Nu ska jag duscha tror jag. Japp, det blir nog bra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0