Sen kväll med Lise


Jag måste hitta på en lösning för tisdagar. Alla tisdagar är dryga och överjävliga, och då menar jag ALLA tisdagar.
Jag tror jag ska ta ledigt varje tisdag från och med nu så jag bara kan sova bort skiten. Jappjapp!


Det var en läskig gubbe som hälsade på Frida och mig idag efter skolan (runt 4-tiden)

Gubben: Godmorgon flickor!
Frida: Hej?
Lise: Hejhej...
Frida: ...?
Lise: Sa han "godmorgon"?
Frida: VA?! gjorde han? Undrar när han steg upp... 

Haha, det var dagens roligaste, som inte alls var speciellt roligt.


Föressten så har det luktat skumt i mitt rum ända sen i söndags någon gång, men idag kom jag på vad felet är.
Det är min nymålade hylla! haha, fan alltså.. Måste nog kasta ut den eller något.



Nu ropar sängen på mig :)

Kommentarer
Postat av: Tojja

Lade till din blogg som länk från mig. Är det ok? Annars kan jag plocka bort.

2008-04-16 @ 11:29:53
URL: http://tojja.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0