Makeover


Nu har jag fixat och trixat lite på bloggen och fått psykbryt ett antal gånger, men nu är jag hyfsat nöjd. Lite snyggare blev den iallafall. Tycker jag.

Annars så har jag lite tråkigt och jag är duktigt trött, men bara för att jag är ledig imorgon så ska jag vara uppe länge ikväll. HIHI!

Jag tycker att Frida kan sluta sitta och värpa på alla karonkabilder nu, och kanske skicka dem.. Det var ju faktiskt över en månad sen det var karonka, så det kanske är på tiden att vi i "gänget" får våra bilder nu? haha

image32

(Tojjas bild)

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vafaaan :D jag föörsökte faktiskt skicka bilderna till dig igår, men det funkade inte! Jag jobbar på det! okej? :P

2008-04-09 @ 13:39:55
Postat av: Lise

aa, eller huur? ;D hehe, nej men du får maila dom eller nåt!

2008-04-09 @ 15:46:37
Postat av: Frida

men det är ju det jag försökt göra, men det käppar fan bara! :O

2008-04-09 @ 16:58:52
Postat av: Lise

Men tusan :S jag vill ju haa dom!!

2008-04-09 @ 17:33:30
Postat av: Joanna

Men då undrar jag.. vem har cd-skivan med alla mina bilder på? :P Den kan du ju låna å köra i bildsen ju, lättare så :)

2008-04-13 @ 11:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0