Hell yeah!

Jag lämnade inte provet blankt idag. Nejnej, jag skrev som aldrig förr och jag var KUNG! eller näe, så var det inte heller, men jag skrev något iallafall. Lyckades till och med klämma in något dumt om Tarzan där i en mening. Ajaj, men jag tror Ralf gillar att läsa mina dumma provsvar.

Bara tyskan kvar imorgon, sen är jag ledig onsdag, torsdag.
Och på lördag är jag ensam hemma, för mina päron ska och levera en valp och shoppa litegrann. Fan, jag vill ju också shoppa. Inte sitta ensam hemma.. Sällskap sökes från lördag till.. äh, vafan stanna hur länge ni vill!


Kommentarer
Postat av: malin

tarzan!? åhnej.. stackars ralfie. om inte annat har han väl ngt nytt att berätta åt sina elever (tänker på afrika-saken :D)

2008-04-07 @ 20:22:10
Postat av: Lise

Jajja, idag skrev jag om Tarzan! haha, men det var för att jag skulle skriva om människans evolution så jag behövde ju ett exempel :P

2008-04-07 @ 21:13:36
Postat av: Joanna

haha ja du är allt bra härlig du fliske min :D tarzan, haha!

2008-04-10 @ 13:56:18
Postat av: Lise

Heh :P men det passade ju så bra in. Och Ralf gillar det. Sådeså! ;)

2008-04-10 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0