Det här är läsning för er..

... som har lika tråkigt som jag och för er som vill veta en massa onödig, oseriös fakta om mig och även för er som inte har någon bättre och intressantare blogg att läsa.
Enjoy!

1. Din bästa egenskap: Jag är ganska snäll för det mesta
2. Din sämsta egenskap: Hatar att inte få som jag vill
3. Husdjur: Hund, häst
4. Favoritglass: Latte
5. Hårfärg: Mörkblond typ
6. Gillar: Min poni
7. Favoritmat: Vet inte
8. Favoritdrink: Vet inte
9. Musiksmak: Massa olika. Mycket Panic och Fall out boy.. Jösses, vad jag är alternativ!
10. Sega eller Playstation? Playstation
11. Bästa låten i världen: Ingen aning
12. Skriver du dagbok? Bara blogg
13. Vad ville du bli när du va liten? Rockstjärna
14. Blev du det? Nej, inte ännu iallafall
15. Har du någon nojja? Massor
16. Känner du en mytoman? Säkert
17. Hur tidigt stiger du upp? Runt 6
18. Vad ska du göra ikväll? Sova
19. Hur många syskon har du? Två
20. Vad gör du nästa år? Tar studenten
21. När skaffar du barn? Aldrig
22. Skulle du göra abort om du blev gravid? Ja
23. Har du utländska föräldrar? Nope
24. Vad har du ont? Fötterna. Har gått in tre par nya skor..
25. Tycker du om idrott? Gör jag väl
26. Gillar du musikaler? Jorå
27. Hamburgare eller sushi? Beror på
28. Vad har du IG i? En tyskakurs som jag vägrar gå om!
29. Vilket museum var du på senast? Minns inte
30. Har du piercing? Öronen
31. Har du tatuering? Inte än
32. Var du glad igår? Japp
33. Kaffe eller Te? Te
34. Hur många har du kysst? Vet inte
35. Person som du alltid kommer vara kär i: Brendon Urie, mohaha!
36. Barnprogram du avskyr? Mumin. Jag fick alltid ångest när jag såg på det i min ungdom..
37. Du ångrar att du inte...: Köpte en jacka igår.
38: Du var___ när du förlorade___: Knäckt, hunden
39. Nära döden upplevelse? Nix
40. En låt du önskar att just DU hade skrivit: American Pie, Don McLean
41. En sak du stulit från en kompis? Inget
42. Konstigaste platsen du haft sex på: Inte lustiga huset iallfall
43. Könssjukdom: Näj
44. Beskriv dig själv med 3 ord: Trött som fan
45. Har du nån gång varit deprimerad? Jeu
46. Vad har du för humor: Dålig humor
47. Har du fått vänner via WEBBEN? Japp
48. Drömmer du? Japp
49. Har du investerat pengar? Inte vad jag vet
50. Har du mycket pengar på banken? Jag har aldrig pengar
51. Drömresan skulle vara att åka till: Dubai kanske. Fast jorden runt toppar väl det mesta.
52. Din högsta önskan: Vet inte.
53. Har du besökt nått nöjesfält? Ja
54. Vågar du åka dom hemska karusellerna? Ja
55. Dusch eller badkar: Beror på
56. Vad anser du om kungahuset: Det är väl lite mysigt med kung och prinsessor och sånt. Annars har jag ingen åsikt.
57. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Jag har ändå inget bättre för mig.
58. Har du varit på festivaler? Näe, och det blir ju inte Hultsfred i år iallafall
59. Gillar du att betala räkningar? Har inga räkningar
60. Skulle du bli förolämpad om din partner tillfredställde sig själv? Haha, nej?
61. Favoritfärg? Svart funkar till allt
62. Hur ofta dricker du alkohol? Två gånger per månad kanske
63. Vem fixar din dator om du får problem? Kontorsmaskiner
64. Vad anser du om värktabletter? Bra grejer
65. Tror du att det finns kräkmedel i systembolagets sprit? Det tror jag inte
66. Trodde du på tandfen när du va liten? Nej
67. Hur mycket vatten har du druckit idag? För lite
68. Om du skulle gett mig en present nu vad skulle det varit? Va, vem?
69. Köper du blommor? Nej, det får mami och Macke göra
70. Gillar du att fiska? Så länge jag slipper röra fisken
71. Vad missar du aldrig att göra? Kolla bdb hundra gånger om dagen
72. Lånar du ut pengar? Om jag skulle ha pengar
73. Vilken julmat är den godaste? Pepparkakorna
74. Önskar du att du var någon annan ibland? Nej
75. Vad skulle du aldrig göra? Ta i en råtta
76. Om du ska ge bort blommor, vad väljer du då? Inte vet jag. Tullipaner är väl fina
77. Om din kille du varit tillsammans med i några år fyllde vi säger 25,30 vad skulle du ge då? Något han ville ha högst antagligen
78. Säger du chokladboll eller negerboll? Chokladboll
79. Hur ofta sitter du vid datorn? Ofta
80. Är du romantisk? Nej, inte så värst
81. Vilken person beundrar du mest av alla? Beundrar olika personer för olika saker
82. Pratar du ofta i telefon? Njäe, händer väl
83. Vad heter ditt barn/dina barn? Ingenting
84. Vad ska dina barn heta? Ingenting
85. Är du gift? Nej
86. Om inte: vill du gifta dig? Nej
87: Hur ska ditt bröllop se ut? -
88. Tycker du det är roligt att fylla år? Nä, det är mest jobbigt. Haha
89. Minns du din första kärlek? Nej
90. När va du hos tandläkarn sist? Ett halvår sen kanske
91. Vad säger du när du svarar i mobilen? "Hej" eller "Tjaa"
92. Du har råkat tjuvläsa din killes sms från en annan tjej vad gör du? Ingenting så länge det inte står något som skulle störa mig
93. Hur många köttbullar lägger du upp på din tallrik? Fyra kanske
94. Korv i bröd, vad har du på den? Ketchup
95. Har du någonsin skolkat? Japp
96. Tycker du det är ok att killar använder smink? Jorå
97. Tuggar du tuggummi? Jao
98. Vad tycker du om tatueringar? Det är snyggt på vissa
99. Hur brukar du ha håret? Utsläppt eller uppsatt
100. När va du hos doktorn senast? I somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0